woensdag 11 november 2015

Wedstrijd! Wie maakt de leukste/mooiste/handigste boodschappentas.

Vanaf  1 januari 2016 wordt het de winkeliers en marktkooplui verboden om gratis plastic tasjes uit te delen! Ongeveer 90 % van het afval in de  oceanen bestaat uit plastic....

Er komt teveel plastic in het milieu!

Maar wat is er mis om met je eigen boodschappentas te winkelen? Zeker wanneer je er zelf 1 maakt.
Daarom ga ik er een leuke wedstrijd aan koppelen:
Wanneer je (vanaf 1 januari 2016) met een zelfgemaakte tas bij ons komt shoppen, maak ik er een foto van en een jury (maak ik later bekend.) zal op 1 maart 2016 beslissen wie de leukste tas heeft gemaakt.
Geen inspiratie? Ik heb op mijn pinterest een leuk bord aangemaakt, dat vind je hier.

Veel succes! En breien/vilten/naaien of een combi mag natuurlijk ook,.



Wat kun je winnen:

Een waardecheque van 50 euro te besteden in onze winkel/webwinkel. (De webshop is einde vh jaar helemaal gevuld met alle artikelen uit onze 'stenen' winkel.



Geen opmerkingen: