zondag 9 mei 2010

Jaren 70 vensterbank

Zo mijn werkje van vanmorgen zit er op. De vensterbank is klaar....nu de rest van de kamer nog :) Maar als ik de vintage stijl wil doorvoeren kan het ook niet te snel gaan. Anders moet ik compromissen sluiten en dat wil ik natuurlijk pas op het allerlaatste moment.
Nu alleen nog de potten oud maken (met yoghurt? of met witte kalk?) Of ga ik op zoek naar oude potten, die zijn natuurlijk veel mooier, maar dat kan ik dan in de loop van de tijd wel doen, daar moet ik wat extra rommelmarkten voor aflopen. Misschien vind ik ze wel in Frankrijk?

1 opmerking:

Irma zei

leuk hoor hoe je er mee bezig bent ik weet zo goed hoe het voelt en je wilt alles te gelijk en het is inderdaad heel verstandig van je om geen compromie te sluiten want daar word je op langere tijd niet blij van.
je vensterbank ziet er gaaf uit super!!!
dat heb ik ook wel eens gehoord yochurt over de potten maar een rommelmarkt is ook een goed idee en leuk;-))

lieve groet IOrma